Wednesday 9 September 2015

Filled Under:

PANAS !!!!! SUDAHLAH HAMIL 3 BULAN...ARTIS POPULAR NI DI CERAIKAN PULAK OLEH SUAMI...


TIADA angin, tiada ribut pasangan yang tidak pernah dig0sipkan dengan sebarang masalah rumah tangga, pelak0n dan penyanyi LINDA RAFAR mendakwa telah diceraikan suaminya, SYED AIMAN pagi tadi.
Linda yang kini hamil tiga bulan, mendedahkan suaminya melafazkan cerai itu di kediaman mereka di SHAH ALAM kira-kira 7 pagi tadi dan dengan disaksikan 0leh ibu dan anaknya.

“Dia (Syed) lafazkan cerai disaksikan ibu dan anak saya.
“Bagaimanapun, selepas itu dia menyesal tetapi pada saya sudah terlambat. Hati saya hancur dan saya kini trauma,” jelasnya kepada HARIAN METRO hari ini.

Sementara itu, Linda memaklumkan akan ke Mahkamah Rendah Syariah Shah Alam es0k bagi mengesahkan lafaz cerai itu.

Sebelum ini, Linda menimbulkan tanda tanya selepas memuat naik gambar memaparkan pasangan berkahwin dengan coretan “Awalnya, semua begitu indah. Nyatanya, tak seindah di awal” berserta log0 bertulis ‘Akte Cerai’ di Instagram, pagi tadi.

Dalam pada itu, Syed yang dihubungi menafikan dakwaan rumah tangganya sedang bermasalah.
“Saya kini berada di rumah, tak ada apa-apa pun berlaku dan semuanya ok saja.
“Saya tak tahu apa yang dia (Linda) muat naik di Instagram. Kalau tak diberitahu, saya memang tak tahu apa-apa,” katanya.  – 






0 comments:

Post a Comment