Thursday 10 September 2015

Filled Under:

AKIBAT TIDAK MENJAWAB PANGGILAN TELEFON....HIDUNG SI ISTERI DI GIGIT DAN DI MAKAN OLEH...?????


Suami Gigit hidung isteri kerana tak jawab panggilan telef0n – Se0rang lelaki bertindak kejam dengan mengigit serta memakan hidung isterinya hanya kerana wanita itu tidak menjawab panggilan telef0nnya.

Lelaki yang identitinya tidak dikenali itu sering bertengkar dan pasangan itu tinggal secara berasingan di Denh0u, menurut lap0ran media tempatan.

Wanita itu mendakwa, suaminya itu menelef0n pada awal pagi.

Dia langsung tidak menyedari panggilan telef0n suaminya itu kerana keletihan selepas bekerja pada shif malam sebelum itu.

Memetik lap0ran chinajilin.c0m, lelaki itu kemudian pergi ke rumah isterinya pada kees0kan hari dan belaku pertengkaran dan lelaki itu kemudiaanya bertindak mengigit hidung isterinya sehingga menyebabkan sebahagian hidung wanita itu terputus.

Wanita itu dikejarkan ke h0spitaL di Jinan.

Apabila d0kt0r membuat pemeriksaan terhadap wanita itu yang hanya dikenali sebagai Yang, mereka mendapati, dia mengalami kecederaan serius dan hampir keseluruhan hidungnya termasuk tisu lembut angg0ta itu r0sak.

Sementara itu, memetik lap0ran S0uth China M0rning P0st, ketika ditanya kepada mangsa dimana  cebisan hidungnya itu untuk disambung semula, wanita itu menjawab, suaminya itu telah memakannya.

Lelaki itu masih dalam buruan p0lis dan siasatan sedang dijalankan.

SUMBER : OHGASAK.COM





0 comments:

Post a Comment